من و دخملم

آرامش و قانونمندی....

1393/9/13 9:11
نویسنده : مامانی
347 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تلوزیون داشت یه برنامه روانشناسی درباره کودک آزاری پخش میکرد... من معمولا این برنامه ها رو نگاه میکنم... باور کردنی نیست اما گاهی یک داد بی موقع یک حرف ناراحت کننده به کودک و یا سرکوب کنجکاوی یک کودک خودش میتونه کودک آزاری باشه و در آینده چه صدمه های روحی و روانی رو به کودک وارد میکنه...من با ویدا آزادانه رفتار میکنم اما این به اون معنا نیست که کودک قانونمند نباشه... من همیشه به بابایی اینو میگم که ارزش هیچ چیز مثل سلامت روح و روان و جسم ویدا نیست... واین برای ما اولویت اوله... میدونم که گاهی واقعا روی اعصاب آدم راه میرن اما ما باید تحمل کنیم یه راه ساده برای این که بدونیم کودک ما توی مرحله خوبی هست یا نه اینه که رفتارش رو با عروسک ها یا اسباب بازی هاش ببینیم... چون کودک آینه خود ماست و تمام رفتار ما با خودش رو رو عروسک هاش پیاده میکنه... نزاریم آینه پاک زندگیمون زنگار پیدا کنه به امید روزی که دیگه هیچ کودکی آزرده نشه... میشه اگه همه بخوان...فرشتهمحبت

حالا درباره دخمرم دیروز با یه بازی فکری که براش گرفتم حسابی مشغول بود یه قیافه متفکرانه به خودش گرفته بود و با بابایی بازی میکرد...بهش نگاه میکردم توی صورتش معصومیت موج میزنه... کی دلش میاد این دخمرو دعوا کنه... خدا توانش رو به من بده که همیشه باهاش مهربون باشم... ودرکش رو که کی باید باهاش قانونمند باشم.... آرام

پسندها (5)

نظرات (9)

فروشگاه دایانا
13 آذر 93 9:58
چه وبلاگ خوب و پر باری دارید. عکسهای دخترتون هم بسیار زیباست. هزار ماشالله... خواهش می کنم هر وقت فرصت دارید یه چرخی تو سایت من بزنید من بازاریاب هستم و کمک بزرگی به من می کنید اگر مرتب به سایت من بیایید و یه چرخی بزنید. ممنونم ازتون.
maman sahar
13 آذر 93 10:02
سلام. من از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. خدا ویدای عزیزتونو حفظ کنه براتون.
مامانی
پاسخ
مرسی به همچنین گل شما رو هم خدا حفظ کنه
فرشته
13 آذر 93 15:19
مرسی از این مطلب جالب و مفید.
مامان ثمره
15 آذر 93 1:09
آره واقعا همینطوریه ... بچه ها فوق العاده قابل احترام هستن باید حرمتشون حفظ بشه ... خدا به همه پدر مادرها توان و آگاهی بده انشاالله ... ممنون که به ما سر زدین دوست عزیز
مامانی
پاسخ
به امید روزی که دیگر هیچ کودکی مورد بی محبتی قرار نگیره
مامان مبینا
17 آذر 93 15:30
متن جالبی بود عزیزم دخملی رو از طرف من ماچ ماچی کن راستی اپمممممممممممم
مامان مبینا
19 آذر 93 1:13
سلااااااااااااااااام گلم دخملمون حالش چطوره؟از طرف من ببوسش
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ویدا جونم هم خوب و سرحال مشغول شیطنت هاشه
مریم
19 آذر 93 10:33
این فرشته های خدا رو کی دلش میاد دعوا کنه. ولی آمین میگم برای دعاتون. کاش یه روزی که منم نی نیم دنیا اومد بتونم باهاش بهترین رفتار رو داشته باشم. خدا دخملیتو واستون حفظ کنه
مامان کبری و دخترعمو مهشاد
21 آذر 93 0:19
سلام وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
مامان
25 آذر 93 15:59
بسیااار مطلب زیبایی بود...ممنونم ازتون اجازه هست لینک این مطلبتون رو در وبلاگ به اشتراک بذارم؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و دخملم می باشد